torsdag 5 maj 2011

Ett livstecken

Har för mycket annat i min hjärna att jag haft dåligt samvete över bloggen i flera veckor. Ett litet livstecken kanske är på sin plats...

För det första har jag velat om jag ska lägga ner bloggen helt och hållet. Har ju blivit så dålig på att uppdatera att jag ifrågasätter om det ens är någon idé att fortsätta.

Sen letar vi hus, snacka om tidskrävande. Bara det att vi måste enas, leta och fundera verkar ta en enorm mental energi. Nu har vi kollat i snart en månad och avfärdat det mesta. En del har blivit dyra, andra haft radion och en del både och....

Sen är det där med hus en grej för mig.
Det känns vuxet, det känns läskigt!

3 kommentarer:

  1. Tråkigt om du lägger ner bloggen, har tyckt att det varit intressant att läsa dina inlägg. Kanske bara kan bli en liten paus?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ifall du fortsätter skriva, vilket jag hoppas att du gör, önskar jag ett inlägg om vilka plastförändringar du gjort i din vardag. Vilka saker har du bytt ut och hur har du tänkt med de saker du kanske fortfarande använder plast i? Vilka saker finner du omöjligt att hitta plastfria? Osv osv.
    Lycka till med husköpet!

    SvaraRadera
  3. Min ekoresa: har skrivit tidigare lite om det jag gjort men får säkert chans att återkomma. Får fila på ett litet inlägg kanske med bilder.

    SvaraRadera