torsdag 17 februari 2011

Äntligen!!

Ny hårborste!!

Såg den igår när jag strosade runt på Åhlens. Bambu och 100 procent vildsvinsborst för 110 kronor.
Nu hoppas jag på att jag kommer gilla den också.

Passade även på att titta på Åhlens apoteks sortiment och upptäckte att de hade flera produkter i serien o.n.e. som är märkta med Eco Cert. Efter att ha haft en fullständigt värdelös deo (J/À/S/Ö/N) med svettlukt i några veckor kände jag att jag var tvungen att testa något nytt.

Slog alltså till på deras deo för det sjuka priset 99 kronor, tror aldrig jag haft så dyr deo. Återkommer med recension när jag haft den nån vecka.

Fanns även schampo, balsam, duschgel och ansiktscremer i samma serie.

Ja ända minuset är väl plasten men ja ibland kan man inte få allt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar