torsdag 23 september 2010

Nya ekologiska skor

För några veckor sedan läste jag om Kavats nya ekologiska skokollektion för vuxna på Cecilia Blankens blogg. Där och då visste jag att de skorna måste jag ha! I dag släpptes skorna och jag åkte till PUB efter jobbet. Kunde inte välja mellan vinterskor eller kängor.

På skoaffären fanns även två personer från skofabriken på plats som frågade vad jag tyckte. Ekologiska svensktillverkade skor från djur som fötts upp ekologiskt! Självklart öste jag lovord. Urgulliga som de var så fick jag 400 kr rabatt - så valet blev enkelt, jag köpte båda. Nu har jag två par skor som kommer åldras så fint. Är riktigt glad. Skulle du bli lika köpgalen som jag hittar du skorna här.


4 kommentarer:

  1. Jag vill också! Gick förbi i tisdags... och vågar inte köpa på nätet. Hoppas de finns kvar om två veckor. Jag är inne på de lila :)

    SvaraRadera
  2. Kan säga att det var riktig åtgång på skorna i dag. Hoppas de finns kvar när du ska dit. Annars våga köpa på nätet.

    SvaraRadera
  3. Åhå, vilket flyt du hade!
    Dom var riktigt snygga, tidlösa verkligen!

    SvaraRadera
  4. Skorna känns verkligen tidlösa och kommer bli flitigt använda.

    SvaraRadera